Gå til innhold

AUU, plutselig veldig vondt


Anbefalte innlegg

Skrevet

øverst i magen!!!

 

Rett under ribbeina, det er intenst vondt. Blir ekstra vondt hvis jeg bøyer meg fram eller drar pusten skikkelig inn.

 

Jeg er nøyaktig 20 uker på vei.

 

Hva kan dette være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har opplevd noe lignende?

 

Dette er skikkelig vondt. Jeg har ikke spist noe uvanlig i dag.

Skrevet

Fortsatt vondt i dag, men ikke i samme grad som i går, pluss at jeg våknet med en herlig hodepine.

 

Har time til legen på onsdag, men håper jeg får byttet den til i dag, eller er det hysterisk av meg å gå til legen for dette?

Skrevet

Har du hatt halsbrann i graviditeten, eller før i livet? Eller kastet du opp mye?

 

KAN være en liten brokk i mellomgulvet.

Tror ikke hodepinen har noen sammenheng...

Skrevet

Du kan jo ringe legen å høre bare for å roe deg selv ned, koster ingenting å ringe for å beroe deg selv ;)

Kanskje det var/ er luft i tarmen som sitter fast?

Skrevet

Ja kanskje det er litt dumt å ringe til legen så er det bare noe slikt, da tror jeg at jeg blir litt flau.

 

Har hatt halsbrann for noen år siden, men ikke de siste årene. Men kan ikke huske det var slik.

 

Takk for svar, føler meg roligere nå. Ikke noe morsomt å få vondt plutselig.

 

HI

Skrevet

Men har du kastet opp mye i det siste?

 

Nå er du vel kommet så langt at babyen presser seg oppover, og jeg har veldig troen på at det er noe med lukkemuskelen og magesyren, foir det gjør driiitvondt! Men du trenger ikke nødvendigvis kjenne det som halsbrann heller, siden du merker det øverst i magen.

 

Tror ikke det kan være luft heller, siden det sitter såpass langt oppenfor tarmene...

 

Ring til legen, ja. De vet best:)

Skrevet

Nei jeg har ikke kastet opp i det hele tatt :)

Babyen ligger enda ganske langt nede hos meg og jeg har enda ikke fått noe særlig til mage.

 

HI

Skrevet

Selvom babyen fortsatt ligger langt nede så begynner jo ting å støte oppover mot ribbene;)

 

Jeg ville satset på at dette var noe normalt, i frykt for å fortelle legen som hadde sendt meg på gastroskopi..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...