Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 øverst i magen!!! Rett under ribbeina, det er intenst vondt. Blir ekstra vondt hvis jeg bøyer meg fram eller drar pusten skikkelig inn. Jeg er nøyaktig 20 uker på vei. Hva kan dette være?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Ingen som har opplevd noe lignende? Dette er skikkelig vondt. Jeg har ikke spist noe uvanlig i dag.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Fortsatt vondt i dag, men ikke i samme grad som i går, pluss at jeg våknet med en herlig hodepine. Har time til legen på onsdag, men håper jeg får byttet den til i dag, eller er det hysterisk av meg å gå til legen for dette?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Har du hatt halsbrann i graviditeten, eller før i livet? Eller kastet du opp mye? KAN være en liten brokk i mellomgulvet. Tror ikke hodepinen har noen sammenheng...
Kristin-87 Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Du kan jo ringe legen å høre bare for å roe deg selv ned, koster ingenting å ringe for å beroe deg selv Kanskje det var/ er luft i tarmen som sitter fast?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Ja kanskje det er litt dumt å ringe til legen så er det bare noe slikt, da tror jeg at jeg blir litt flau. Har hatt halsbrann for noen år siden, men ikke de siste årene. Men kan ikke huske det var slik. Takk for svar, føler meg roligere nå. Ikke noe morsomt å få vondt plutselig. HI
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 Men har du kastet opp mye i det siste? Nå er du vel kommet så langt at babyen presser seg oppover, og jeg har veldig troen på at det er noe med lukkemuskelen og magesyren, foir det gjør driiitvondt! Men du trenger ikke nødvendigvis kjenne det som halsbrann heller, siden du merker det øverst i magen. Tror ikke det kan være luft heller, siden det sitter såpass langt oppenfor tarmene... Ring til legen, ja. De vet best:)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #8 Skrevet 21. mars 2011 Nei jeg har ikke kastet opp i det hele tatt Babyen ligger enda ganske langt nede hos meg og jeg har enda ikke fått noe særlig til mage. HI
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #9 Skrevet 21. mars 2011 Selvom babyen fortsatt ligger langt nede så begynner jo ting å støte oppover mot ribbene;) Jeg ville satset på at dette var noe normalt, i frykt for å fortelle legen som hadde sendt meg på gastroskopi..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå