Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Det er så merkelig altså. Det kjennes virkelig ut som ett barn som sparker og det ser sånn ut også men man kan vel ikke ha fantomsparking etter 20 mnd??? Kjente det ofte noen mnd etter fødsel men det ble jo borte og nå har jeg ikke kjent det på ca ett år, men nå har jeg hatt det noen ganger de siste dagene... og nei jeg er ikke gravid 100% sikker på det. Hva er det egentelig??? leamus inni magen???
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Hei Jeg var plaget med fantomspark leeeeenge etter fødsel nr 1. Veldig ubehagelig. Etter fødsel nr 2 var jeg også plaget, men ikke så lenge. Vet ikke hvorfor det er slik
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 her er det 7 mnd etter fødsel, og jeg luuurer på om jeg er gravid. og for 10 min siden syntes jeg det var et lite spark i magen!!! jeg hadde da vært 3-4 mnd på vei om jeg hadde vært gravid. men jeg aaaaner ikke. skal løpe å kjøpe en test i morgen tidlig men det kan jo også være tarmene??
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Sannsynligvis bevegelser i tarmene som minner om spark.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 som man kan se på utsiden av magen?? nei, det tror jeg nok ikke. hadde det ikke vert for at jeg er helt sikker på at jeg ikke er gravid så hadde jeg tenkt at det faktisk ver en baby som sparket altså.. kjennes ut som spark sånn ca 5-6mnd på vei.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå