Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Vet 120% sikkert at jeg har fått blærekatar (har hatt det en del ganger til nå). Har noe så frfyktelig vondt å vet ikke om jeg klarer å vente til i morgen. Er alene med en å kommer meg ikke på legevakta (har ringt ALLE) i kveld. Saken er det at jeg har noen få tabeletter fra sist gang. Kan jeg ta en slik at jeg overlever til jeg kommer meg til fastlegen i morgen? For det kommer vel til å slå ut på testene hvis jeg kun tar EN tabelett? Dumt? Det er totalt krise
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Kan dessverre ikke svare deg, men ring og spør legevakten. Forklar situasjonen. Blærekatarr er helt forferdelig og jeg hadde heller ikke klart å vente til i morgen! God bedring!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Ville ikke gi meg et ordentlig svar på legevakta. Siden de kunne hadde min uttalelse på det (å alle papirene ang hvor mange runder jeg har hatt det tidligere) å ikke noen konkrete tester. Men hvor stor skade kan den ene tabeletten gjøre tenker jeg så kommer nok til å gå for det. Kommer meg jo til legen i morgen uansett så
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Er det Selexid du har liggende? Da hadde jeg tatt 2 i kveld! Selexid virker utrolig kjapt og særlig hvis den første dosen dobles. Hilsen sykepleier som har hatt UVI hundre ganger selv og som aldri lar damer som henvender seg til legevakt med UVI vente til dagen etter
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Selexid jeg har ja. Supert da overlever jeg natta . Men det skal vel ikke bli noe problem å få mer medisin i morgen? Det vil vel komme ut på en test?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 Ja, det vil fortsatt slå ut på stix, men det blir da for sent å sende dyrkning. Ofte sender de ikke dyrkning uansett. Hvis du er redd for at legen ikke har tillit til deg, ville jeg nok latt være å ta tablettene. Min lege skriver alltid ut to resepter på Selexid sånn at jeg har når jeg trenger, men det er kanskje fordi jeg er sykepleier.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 Tror nok legen kommer til å ha tillit til meg siden jeg har vært mye plaget tidligere. Kun en gang har det blitt sendt til dyrkning å alle de andre kun stix testing så blir ikke noe problem. Var bare redd det ikke skulle slå ut noe som helst også måtte jeg gå til det brøt ut igjen. Tar bare 1 i kveld så er jeg sikker hvertfall. Tusen Tusen takk
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #8 Skrevet 20. mars 2011 Bare hyggelig og god bedring, dvs god natt PS: Husk å alltid tisse etter samleie. Alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå