Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Jeg har vært en av de som har vært negativ til henne. Jeg ser hun nå har lagt ut et innlegg på bloggen sin om problemene mellom henne og hennes mann. Da må jeg si på TIDE! I stedet for å skjelle ut hele DIB forumet for å lyve og baksnakke henne og det som er når vi lurte på nettopp dette, så har hun nå tatt til vett og forklare om dette. Jeg synes det er bra gjort og viser at hun kan skrive om personlige ting også og ikke late som alt hele tiden er perfekt. For livet er ikke perfekt. Jeg tror også hun vil få flere lesere ved å kunne skrive litt mer personlige ting. La folk få være endel av livet hennes, folk har interesse av å følge et parforhold også, få tips om hva å jobbe med, hva som kan skje, og andre tips. Så jeg må klappe i hendene for henne, dette var positivt og jeg fikk litt mer respekt for henne nå. Håper det fortsetter!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Hei Camilla. Jeg gidder ikke lese bloggen din uansett. Den er bare så <>
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Herregud hvem er denne Camilla som det stadig skrives om her inne ? Hvor spennende kan en "vanlig" persons dagligliv egentlig bli, hvis man ikke kjenner personen i det virkelige liv ? men så er jeg ikke noen bloggleser heller, de jeg har vært innom er jo gørr.......
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Jeg trodde dere kritiserte henne fordi hun var for personlig, delte for mye om barna sine og alt annet =P Så lite visste jeg, men så bryr jeg meg heller ikke. =P
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Innlegget har hun lagt ut for å sanke lesere og vil nok slette det snart. Dette innlegget her er også kun reklame, verken mer eller mindre!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 Men da hadde jo de folka rett da som sa de ikke var sammen lenger og at han hadde flyttet ergo ingen ny hus bygging. Han hadde visst funnet seg ei anna. Forstår ikke hvorfor det ble så mye styr utav det sist da når det viser seg jo at alt stemmer.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 står ingenting om at de ikke er sammen lenger men at de er i en vanskelig fase. Fint av henne og skrive om det. mange som kjenner seg igjen vil jeg tro!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #8 Skrevet 20. mars 2011 Nei det skrives ikke om det, men det er nå sånn det faktisk er. Men hun har kommet seg og skrevet noe iallfall. Men det er nå faktisk sånn.
Tante Blås Squaw Skrevet 21. mars 2011 #9 Skrevet 21. mars 2011 Så hvis man blogger er det bare greit dersom man blotter HELE livet sitt? Man kan ikke ha en liten lekeplass på nett der man kan skrive det man vil altså?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #10 Skrevet 21. mars 2011 Det som er så TEIT med henne er at hun ALLTID (siste tiden også) har hylt som om livet dems sammen er PERFEKT! Og nå kommer det frem at det bare har vært bloggskryt, noe jeg har trodd hele tiden. Men håper de finner utav ting, for barnas del!! Beste er jo om de kan få være en hel familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå