Gå til innhold

Uke 12 jenter... 11 uker gått... mange igjen :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny uke nye muligheter i morgen.. Tyvstarter litt med ukas tråd jeg da, men håper ikke det gjør noe!!!

Lykke til med uka som kommer. Vi her i huset vårt, er godt på vei for å lage oss sunne og gode matvaner. Og glad for det. Vondt med slike uvaner som f.eks. Skal vi på tur så må vi ha med kjeks.. Det tror barna mine.. Nå lærer de andre ting.. Frukt er jo velig godt. Og skal vi på lang tur er det jo mye bedre med en skive eller to i sekken..

Hva skal dere jobbe med i uka som kommer?? Vi skal jobbe med å ha en akurk eller paprika bit på skivene til barna.. Slik at det etterhvert blir naturlig for dem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som er med her denne uken???

Her gikk ikke vekta så bra idag.. Rett og slett den galne veien.. men men.. bedre lykke neste uke sier jeg bare da!! Gir ikke opp, er motivert til å jobbe videre med mat, trim og vekt.

Skrevet

Joda eg er med, men veier meg ikkje før i morgon :o)

Bra med gode (tur)vanar. Eg er veldig konsekvent på å skjære opp frukt og grønsaker når vi er ute på vift eller skal ete eit mellommåltid når vi er nokon plass, eller om vi "berre er ute på tur". Men eg har fort kjeks med i sekken og, om vi er på tur-tur.

Mitt tips denne veka er å skjære opp grønsaker som ungane likar (her er ungane glade i gulrot, kinakål, tomat - spesielt små - og agurk) og servere det som "forrett" før middag. Våre ungar er ikkje spesielt begeistra for kokte grønsaker, men om dei får dei RÅ og som FORRETT så blir det med ein gong meir spesielt og då et dei meir av det :o)

Eg anar ikkje korleis det har gått den siste veka..."Snikvegde" meg for eit par dagar sidan og hadde gått opp TO KG sidan sist. Men så i går, på jobb, måtte eg på do og tisse igjen og igjen, utan at eg hadde drukke meir enn eit glas vatn og ein kopp te i løpt av arbeidsdagen. Kanskje det av ein eller annan grunn var litt vatn som hadde "hengt seg opp" i kroppen (om det er mulig), og at eg kvitta meg med det i går?

Eg har trent tre gongar den siste veka, ein gong mitt vanlege program, ein gong prøvde eg meg på ein time med dance aerobic (men det var veldig vanskeleg... Alle dei andre hadde øvd på trinnene kvar laurdag i eit par mnd, så eg klarte ikkje å komme inn i det), og i dag har eg jaggu meg vrikka meg gjennom ein zumba-time i tillegg til halve det vanlege programmet. Ganske gøy faktisk, men eg er litt spent på om kneet mitt tåler det (kan f.eks. ikkje jogge skikkleg pga det). Merkar det vel i løpet av natta/morgonen om det blei for mykje.

Skal i alle fall veie meg i morgon tidleg, så får vi sjå korleis det har gått.

Eg kan forresten ikkje forstå kvifor eg skriv så uhyre mykje innimellom (eller ofte). Snakkar ganske mykje sånn på ordentleg og, det er gjerne ein amanheng der :P

No skal eg uansett i seng!

Det går sikkert bedre med vekta etter kvart Kokkeli, og uansett så er jo fokus på mat/trim/helse ein kjempegevinst i seg sjølv, sjølv om det ikkje viser så godt på vekta heile tida.

Skrevet

Puh!

Forrige veke: 92,5

I dag: 92,2

Ned: 0,3 kg

Det blir eit snitt på -0,6 kg pr veke dei tre vekene som har gått sidan eg begynte å trene. Og det må eg vere fornøgd med :o)

Skrevet

Kommer opp på skravlesiden at moota har skrevet ett innlegg her, men kommer ikke opp når jeg går inn på selve denne tråden... Hmmm..

Her har jeg hatt noen skikkelig dårlige dager, mye tull som har forsvunnet ned i hullet mitt disse dager.. fysj.. liker ikke!!!!!! Og nå er det helg. Jeg må virkelig finne på noe lurt i helga som kan rette opp i dette tullet jeg har påført meg selv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...