Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Jeg har måtte stille krav til bhg sønnen min går i nå . Når han begynte der som 3 åring fikk han gjøre akkurat som han ville .Gå inn og ut ,gå rundt på de forskjellige avd når det passet han og han lekte bare med 5 åringene ... Jeg sa at jeg ville at han skulle leke mer med de på sin egen alder pga at han kom til å miste 5 åringene når de begynte på skolen og at han da kom til å bli veldig lei seg og at 5 åringene syns sikkert ikke det var så gøy å dra rundt på en 3 åring hele tiden ... Og hva skjedde , jo når høsten kom og 5 åringene ikke var der ble han kjempe lei seg. De begynte å kreve litt mer av han når høsten kom (feks at han skulle være med på samlingstund , gå inn når de skulle inn , ikke fly på de andre avd , men dette protesterte jo han vilt på pga at han hadde fått gjort hva han ville i mange mnd .Og i steden for å si at, jo dette må du , fikk han sitte å lese bok , gå inn sist ol... og de hadde lange diskusjoner med han , hvor det endte med at han fikk viljen sin ... Og de kunne ikke skjønne hvorfor han hadde blitt sååå vansklig ? Til slutt måtte jeg KREVE at han ikke skulle få noe spesial behandling og at han skal følge de samme reglene som resten av barna og at det var ingen grunn til at han skulle få viljen sin hele tiden ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå