Gå til innhold

Nervøs og engstelig...


Spireline

Anbefalte innlegg

Vi hadde i utgangspunktet lagt prøvingen på hylla for noen mnd. Men på onsdag testet jeg positivt, og er akkurat kommet meg over i 6 uke i dag. Har tre bsrn fra før så jeg burde vel huske bedre.. Men det gjør jeg altså ikke. Har en del menssmerter i dag, og oppdaget tilfeldig bittelitt lysebrun utflod i dag. Er nå skrekkelig redd for at dette er starten på en SA.. Og går på do til stsdighet for å sjekke. Æsj! Noen andre som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hatt menstrusjonssmerter denne gangen, men tror ikke det er noe galt med det. Utflod har jeg slitt med begge de foregående svangerskapene, og gjør det også nå.

Jeg går hele tiden og er redd for SA, enda jeg aldri har opplevd det selv. Tror det er en innebygget bekymring i meg ettersom jeg har flere i familien som har hatt SA, samt en søster som mistet den nydelige prinsessa si i magen 14 dager på overtid, mens hun lå inne på sykehuset. Jeg holdt også på og miste gutten min under fødselen. Men jeg må nok bare tenke positivt.

 

Håper du får et flott svangerskap til tross for litt bekymring i begynnelsen :) Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Da krysser jeg fingre en stund til.. Rart hvor fort man knytter seg til denne spiren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...