Gå til innhold

Hva er fakta når legen ikke ringer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var inne til legen Fredag 11.Mars å tok min første hCG blodprøve pga mistanke om SA, så skulle jeg få komme inn igjen Mandag 14.Mars for å ta den siste blodprøven, fikk beskjed av legen at det skulle ta 3 eller 4 dager å få svar på blodprøvene, men legen har fortsatt ikke ringt, å nå har det gått en uke... hva skjer da ? Er jeg fortsatt gravid ? eller er det en SA siden legen ikke tar kontakt ? Skal jeg ringe dem i morgen ? Har noen vært bort i det samme ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være de sender et brev til deg isteden for å ringe... Er det jeg er vant til hos min lege. Da kan jo det hende at du ikke får svar før man/tirs...

Hvis du vil være på det sikre siden og ikke vil gå å vente, så ville jeg tatt en telefon.. Ingenting er verre enn å gå å være usikker :/

Skrevet

Hei blondiee jeg har heller ikke hørt noe fra legen, hadde en mistanke o ma og gikk til privat ul ble så sendt til sykehus. Gått 2 uker og legen har ikke ringt... Vel

Skrevet

Ok, så jeg kan få det på brev altså ? Det visste jeg ikke, jeg skulle egentlig få det på melding siden jeg var i Syden, men jeg er hjemme igjen nå, å jeg ringer i morgen tror jeg..

Men regner nesten med at det var en SA i og med at testene ble relativt fort negative mens blødningen holdt på, blødde i kun 4 dager, ingen smerte, ingen klumper..

Å jeg har litt stikkinger i underlivet nå, men regner med jeg er såpass heldig at dette er en ny eggløsning som er på gang, å derfor hopper jeg til køys nå hver kveld å krysser fingrene.

Legen min sa at jeg kom nok til å være gravid igjen innen 2 - 3 mnd i og med at jeg er så ung og "høyfruktbar" som hun kallte det, dersom dette skulle være en SA..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...