Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om jeg liker ordet lykkelig, men det er mange ting som gjør meg glad!

Hva legger du ordet lykkelig da?

Skrevet

Lubne barnearmer rundt halsen

Lyden av latter fra barna

Vin, god mat, og en varm armkrok hos mannen

lukten av vår og lyden av sommer

vissheten om at de rundt meg har det bra

Listen er jo så lang! Jeg er nok lett å glede, og er generelt et lykkelig menneske, men lykke er jo ikke en vedvarende tilstand. Lykke er de små øyeblikkene i livet som gjør det verd å leve :-)

Skrevet

Bra sagt Alva :D

Skrevet

å få ansvar og tillitt til å sloss for det jeg tror på.

å få mulighet til utvikle meg i felleskap med andre som gir konstruktive tilbakemeldinger.

god mat

venner som får meg til å le.

sønnen min

drømmer som er vanskelige å nå, men ikke umulige

økonomisk frihet (akkurat nå gjør penger meg litt bekymret. dumme dumme bil)

Skrevet

sol,

vår,

fint interiør,

når mannen min seie humoristiske ting(gjerne viss eg e lei meg f.eks kommer han med sånne løgne ting så gjør at eg ikkje klare å furta om eg prøve aldri så mye),

6åringen min som sier hver kveld eg legger han at eg e verdens beste og finaste mamme (hehe),

Den litle puddingen vår på 5 uker når han vise oss ett stjålent smil, Sammenhengende nattesøvn,

Sjokolade dersom jeg er fysen

Den gode følelsen eg får etter trening. (begynne bli fryyyktelig lenge siden nå einaste ;)

God link detta!

Skrevet

Før jeg fikk lille knøttebøtte var jeg lykkeligst:

- den dagen, for mange år siden, jeg giftet meg med min kjære! Husker vi var begge enige om at det var det største vi hadde opplevd, vi var begge helt i skyene lykkelige!

- tiden rett etter at jeg traff min mann, som nyforelsket tenåring! Åh, for en herlig tid, mange gode minner! Og bare følelsen av å være nyforelsket, det er jo en fantastisk følelse!

- safarituren til kenya, bryllupsreisen. Vi svevde på vår rosa sky etter bryllupet, og de fantastiske naturopplevelsene vi hadde her sammen er ubeskrivelig, helt fantastisk!

- turer til hytta ved sjøen om sommeren, med fint vær. Ut på fisketur, lyse etter krabbe, båtturer, sene kvelder på terrassen med god rødvin, under et pledd med min kjære, med de dype, gode samtaler.

Nå har jeg bare vært mor i 7 uker, men til nå er det å bli mamma til min lille sønn, definitivt på listen over mine mest lykkelige stunder. Jeg har aldri vært mer euforisk enn den dagen min lille gutt kom til verden.

Nå gleder jeg meg til å oppleve nye, lykkelige stunder sammen som familie:)

Ellers har jeg hatt mange gode opplevelser som når vi kjøpte vårt første hjem, når jeg gjorde det godt på skolen og fullførte masteren, når jeg ble tilbudt en god jobb i et "prestisjefylt" selskap, når jeg får skrøyt på jobben for godt arbeid, gode lønnsoppgjør og bonuser, fine biler, pusse opp huset. Dette er alle fine ting som gjør meg glad, men jeg vil også si at det er stooor forskjell på slike "kjekke" opplevelser og de opplevelsene som gjorde meg oppriktig lykkelig når jeg opplevde dem, og som fortsetter å varme hjertet mitt når jeg tenker tilbake på dem.

Dette var et kjekt innlegg:) det var kjekt å grave frem mine lykkeligste stunder mens jeg ligger her mellom min deilige sønn og min herlige mann. Innser at jeg er nokså lykkelig akkurat nå:)

Skrevet

Noe av det som gjør meg mest lykkelig i verden er å gå på veien neden for bestemors hus da føler jeg tillhørlighet og overvelmet av naturen.

Så er det helgedager med familien.

En deilig dag på jobben.

Venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...