Gå til innhold

Voksne menn som tisser i hagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som er samboer/gift med menn som kort og godt bare MÅ tisse ute støtt og stadig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke hage så det problemet slipper jeg. Jeg har et annet problem. Det lukter alltid tiss rundt doskålen. Gutta står og tisser og det ser ut til å være vanskelig å treffe doskålen. Kanskje jeg skal lage gressplen rundt toalettet. :-D

Skrevet

Eh nei! Vi har opptil flere toalett inne :)

Er man på tur så er saken en annen,men om man bare er i hagen kan man gå inn.

Ungene mine får heller ikke tisse ute på sommeren. (de gangene vi har holdt på med bleieslutt om de MÅ tisse akkurat da har de fått tisset i kanten av hagen) Synes det er grisete jeg,har man 3 unger og alla skal få tisse i hagen + mannen..

Skrevet

Min var akkurat ute og gjorde nettopp det... Heheh... Markere revir kanskje??

Skrevet

Her går det også mye i "hagetissing" i sommerhalvåret.. Må være noe markeringsbehov?? Han tisser selvsagt ikke midt på plenen eller der folk går, men inn i busker og trær eller inn i hekken.

Skrevet

Nå kan dere sikkert si mye rart om min mann,men han er renslig så det der driver han ikke med;-)

Skrevet

Jada, han pisser ofte i hagen. Hvis han driver å styrer ute gidder han ikke å gå inn bare for å pisse. Han pisser hvertfall ikke dusjen...så her i går at det er ganske normalt. Heller i hagen enn i dusjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...