Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Gud hjelpe meg så lei jeg er av den platen. Han har sluttet å legge platen løs i lommen, men han har den sjeldent i munnen. Den ligger stort sett på badet eller i boksen et eller annet sted. Han får beskjed om å ta platen på etter måltider, men han sniker den ofte ut av munnen etter en liten time. Også er det spørsmålet da. Hvorfor må han bruke plate? -Jo, fordi du da får finere tenner, det blir lettere å spise. Dette diskuterer vi ikke, du skal bruke plate. Han skjønner det ikke, for han som uten problemer går med skitne klær, bryr seg ikke om fine og rette tenner. Også har han ingen problemer med å spise. Nå har han hatt plate i to år, i løpet av den tid har den vært utallige ganger inne til reperasjon og han har mistet to plater. Han har selv betalt 1000 kroner for kjøp av nye plater. Jeg har også lovet han tv på rommet når han er ferdig med platen, uten at det har bedret motivasjonen. Er det verd det? Han har kraftige kanintenner, så ja, jeg vil han skal få ordnet de, men akkurat nå har jeg lyst til å grave platen ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå