helgelandsjenta Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 jeg tok en graviditetstest for 3 dager siden, da kom kontroll steken opp som den skulle, så ble det en hvit strek der teststreken skulle vært. samme skjedde i dag da jeg tok en ny test.. noen som vet hva det betyr? er jeg gravid eller? håper på svar
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 er ikke bare d skyggestrek da. eller antydnung til der streken skal være. den skal være blå eller rosa om den er positiv. alt etter hvilket merke du bruker.
malin_lotta Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 det er alltid en sånn hvit strek de streken skal være.. feks på cb sine,er det ett hvitt strek..leste om det ett sted på nett..er det farge i lag med,blå eller rosa er den pos.
helgelandsjenta Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2011 det har aldri før vært noe hvit strek der de andre gangene jeg har testa.. har brukt samme type hele tiden.
Tauriel Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 har aldri opplevd hvitstrek på tester (billig eller dyr) når de er negativ ta en digital en :)er den og merkelig, ta en test hos legen der skal det godt gjøres at den blir fulstendig utydelig
helgelandsjenta Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2011 Ja får dra å kjøpe en digital test i morgen Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå