babyfrøken *mamma* Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Hvilken vogn bruker dere? Hittil har vi brukt Emmaljunga-vognen vår, men nå som lillebror er rett rundt hjørnet, skal vi bruke den med bagdelen til han, og trenger derfor en tilleggsvogn til storesøster, primært til soving i barnehagen. Søkte litt rundt etter brukte vogner på finn.no, men innser at det finnes et enormt utvalg vogner, så jeg tenkte bruke en "snarvei" til informasjon her inne ;o) Setter veldig pris på svar (",)
flypapir Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Vår 2åring bruker også emmaljungavogna til soving i bhg og får fortsette med det nå som babyen kommer. God unnskyldning for å handle ny vogn til nestemann Fordelen med emmaljunga er jo at den er veldig romslig og god som sovevogn. TFK sine vogner er også romslige, men tror nok det er vanskelige å finne billige slike da de er relativt populære...
Maia&Mathias <3 Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Jeg har hatt ei basson vogn til min gutt på snart 2 år fram til nå men den begynner å bli liten så nå har jeg fått tak i ei gammel Simo vogn som jeg skal begynne å bruke. Har vært inne på finn å sett og det er en del Simo vogner til en billig penge der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå