Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 eksen til typen min skal på tv ikveld og han skal se det...jeg vil ikke det, men han sa han hadde bestemt seg for å se det uansett.....:S begynte å krangle...teit, jeg vet... men hvordan ville dere reagert?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Interessert. Du har ingen ting å bekymre deg for, og du oppfører deg som en drittunge. Selvfølgelig vil han se en bekjent på tv. Det ville jeg også gjort.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Reagert på hva da?? Her i huset kan man se hva man vil på tv
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 jaja, men han har aldri sett på det programmet før liksom..og han ble dritsur når jeg bare sa at jeg så på noe annet:)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Selvsagt vil han se henne på tv, han kjenner henne jo Ikke noe galt i det, det er nok bare du som er sjalu, det er vi alle av og til.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 Jeg syns du overreagerer noe voldsomt. Klart man vil se et program hvor det er med kjentfolk! Å jeg skjønner at han blir sur om du reagerer på dette.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #9 Skrevet 20. mars 2011 på nrk et eller annet uff er gravid med nr 3 og tenner på o niks:P jaja han får se det da...kan gå å fikse han popcorn og øl da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå