Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 sønnen min på 2 er helt frisk, men han har hatt diare i noen dager nå.. Vet ikke hva som er vanlig, vil de kanskje ikke ha barn med diare i barnehagen?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Det kommer an på hvorfor barnet mitt har diare. Dersom jeg vet at det er pga tannfrembrudd eller han eller hun har spist noe sterk mat, så holder jeg ikke barnet hjemme. Dersom det er sykdom, så holder jeg barnet hjemme.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 nei, vi vil ikke ha barn med diare i barnehagen!han kan nemlig smitte andre,så hold han hjemme du!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 nei det gjør jeg ikke. uansett om det ikke er smittsomt så blir det veldig mye ekstraarbeid for de som jobber der å må skifte bleie hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Nei, jeg sender aldri eldste sønnen min i barnehagen om han har diarè eller noe annen form for sykdom.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 Takk for svar:) Vet ikke hvorfor han har diare, så da er det vel best å bli hjemme. Hi
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 Barna våre har aldri diare uten at det er sykt så da holder vi de hjemme. Men det hender at de har løs mage, minstejenta reagerer f.eks på eplejuice med løs mage og sender i barnehagen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå