Gå til innhold

Har noen erfaring Carena double swing?


1prinsesse+2engler

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe denne med hardbag, men ønsker å høre hvordan den er først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har den og er stort sett veldig fornøyd, ville nok kjøpt den samme om igjen. Har en på 3 år og en på 10 mndr. Triller til barnehagen hver dag, 25 minutter hver vei. Er god å trille, snur på femøringen. Veldig god baggasjeplass i kurvene under, har faktisk gjort ukeshandling med den når bare minstemann var med. Passe bred, går akkurat gjennom dørene her vi bor. Lett å slå opp og ned. Fint at man slipper å ta av hardbagen hvis man skal ha vogna i bil.

 

Vi ble litt skuffet da vi byttet fra hardbagen til sittedelen for mini da han var ca 7-8 mndr, for selene er helt merkelige - de passer overhodet ikke på min unge iallfall - han ligger mer enn han sitter, iallfall nå når vi har saueskinn og dunpose. Så vi har rett og slett droppet å bruke selene foreløpig, han sover jo når jeg triller uansett, og da har jeg kontroll på ham, og det er ikke gjort på et øyeblikk å evt få vridd seg ut av dunposen. Håper det blir bedre til våren når vi kan kutte ut alt det varme ekstrautstyret. Vi har også bygd opp under føttene hans, slik at han ligger nesten helt flatt og slipper at beina følger "knekken" på vogna nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...