Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Vil dere si at hårene kommer "svakere" tilbake? Og hvor ofte må man egentlig bruke hårfjerningskrem for å holde seg hårfri? Er så lei denne barberingen...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Jeg syns jeg har lettere hårvekst av å bruke hårfjerningskrem enn av barbering. Har mindre hårvekst om vinteren, fjerner hår sjeldnere da. Nå har jeg ikke barbert på flere hår, så om jeg vill hatt mindre hårvekst etter barnering også vet jeg ikke. Om sommeren har jeg mer hårvekst og bør da fjerne hår ca 1-2 ganger i uka. Men blir sjelden mer enn 1 gang, mest fordi jeg ikke gidder :-P
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Jeg har både barbert og brukt hårfjerningskrem, og vil absolutt tørre å påstå at kremen er mest effektiv! MEN, gå heller å voks bena dine! Det er en drøm:) Jeg begynte med dette i oktober i fjor(går hver 4.uke ca) og har nesten ikke mer hår igjen. De som kommer ut er myke og lysere enn de jeg hadde før. Jeg har i tillegg PCOS(som gjør at man kan få mer hårvekst, noe som jeg ble rammet av), så dette hjelper! Å det er ikke så vondt som alle skal ha det til. De første 2-3 stripene kjenner du godt, men så blir du på en måte "vant" med det. Jeg bruker (brukte) fortsatt hårfjerningskrem nedentil, men sist gang jeg gjor dette fikk jeg åpne sår som var noe inni h***** vondt! Så kommer ikke til å gjøre det mer. Jeg har gjort det i mange år, så hvorfor jeg reagerte så sterkt nå, aner jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå