Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Om kjæresten/mannen din fortalte at han sliter med store spilleproblemer samt har drevet med rusmisbruk bak ryggen din.. Hva hadde du gjort?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Spilleproblemer kunne jeg taklet, men rusproblemer? Nei. Ikke når jeg har barn.
Tante Blås Squaw Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Hva slags rusmisbruk? Amfetamin på fest, hasjrøyking hver kveld, avhengig av sterke smertestillende? Det er maaange forskjellige grader av misbruk. Jeg kan ikke svare bastant ja eller nei.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Hasj og marihuana. Noen kvelder i uka og hver helg. Skulle kanskje "utdypt" det litt mer.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Kommer veldig an på situasjonen, hvilket forhold du har til hasjrøyking selv, hvor "innvolvert" du er(lengden på forholdet, barn o.l) Ville ikke bastant gjort det slutt, men prøvd å komme frem til en løsning sammen. Jeg røyker selv av og til (veeeeldig sjelden) og kjæresten min vet dette, hender har røyker med meg:) Spillegjeld.. ja, hvis dette er noe han vil jobbe med, gå i terapi for og virkelig ønsker å gjøre noe med.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 Jeg sier fortsatt nei. Risikerer ikke mine barn om faren deres skulle bli tatt for bruk og besittelse av narkotika (i slike tilfeller ringer de barnevernet). Jeg har nultoleranse for narkotika og det vil jeg at mine barn også skal ha.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 En mann som gjorde slike ting hadde ikke vært en mann for meg, så hadde definitivt gjort det slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå