Gå til innhold

Jeg greier bare ikke hun..


Anbefalte innlegg

Skrevet

..Andrine Flemmen.. Skjønner hun ikke at hun blir overeksponert når hun er med på absolutt ALT av kjendisreality, men det er vel hovedinntektskilden hennes for tiden virker det som? Også er hun jo så bliiiid og overhyggelig hele tida.. Glad denne ukens 4 stjerners middag er over!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ei som jobbet på settet til Landskampen,. Og hun Andrine Flemmen er visst ikke noe særlig..

Skrevet

Kan jeg tenke meg til, hun virker utrolig slitsom!

Skrevet

Baksnakking. Så voksent.

Håper ungene deres blir mer sympatiske, men tviler når de har så elendige forbilder.

En ting er hva man tenker inni seg, men å lage en tråd på et forum om hvor sterkt man misliker en person? Er pokker ikke rart det er mye mobbing i samfunnet vårt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...