Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Herregud, trodde ikke det fantes slike menn, som han jeg er kjæreste med nå!! Var i et dårlig forhold i 7 år, hvor vonde ting ble en vane... at jeg ikke klarte å se hva alle andre så, skjønner jeg seriøst ikke. Vi fikk to barn sammen, og han gjorde ikke noe for å hjelpe hverken meg eller barna.. Etter 7 år var han utro, og forelska seg i en annen. Jeg bodde alene i litt over 1 år, og så for meg en laaaang tid alene... Ikke veldig slank og fin for å si det sånn, men søt og snill heller Plutselig traff jeg en mann, som jeg kjente litt til fra før... Å, herregud for en forandring!! Har vært sammen i et år, og han er så utrolig snill og god! Rydder etter seg (ja, sikkert mange som tar d som en selfølge, men det er ikke jeg vant til!), lager kjempegod mat til meg, koser med meg og er så utrolig flink til å ta hånd om meg! Hadde ALDRI trodd jeg noensinne ville finne en som var så bra, etter de jeg har vært sammen med.. latt meg bli behandlet dårlig i så mange år, så trodde jeg automatisk kom til å finne meg en "dårlig" mann ighen.. Å, jeg er så forelska!!!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 hatt det sånn selv og. var i et dårlig forhold i 10 år. er nå i et skikkelig bra et:) en lærer av sine erfaringer;) trodde jo også at jeg ikke kom til å få et bra forhold, finne en dårlig mann igjen. men, jeg hadde nok lært;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå