Gå til innhold

Ammebh med bøyler????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det store, gode ammebh'er med bøyler? Isåfall hvor?

Jeg bruker til vanlig str 85 dd og lurer på hvor jeg kan finne gode, støttende bh'er. Ikke nettbutikker da jeg er nødt til å prøve dem på, føler nesten ingen bh'er passer til meg :-/ Tips tas imot med stor takk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det gjør det! Triumph mamabel, men du må prøve den først ja så anbefaler å gå i en god undertøysbutikk. Størrelsene var litt annerledes enn jeg er vant til ihvertfall. Ble veldig glad da jeg fant den, for ingen andre merker passet :-) De hadde til og med en type av samme merke uten spiler, som var god :-)

Skrevet

Jeg har kjøpt mine på Kappahl.... er veldig fornøyd med de jeg har derfra. Mine er i 90 DD så store str har de i allefall.... er ikke så innmari dyre heller, og er ganske bra kvalitet....de holdt i alle fall lenge :-)

Skrevet

Jeg syns de på kaphal er utrolig gode og fine:) brukte de me de 2 første også, så har kjøpt meg d denne gangen å:)

Skrevet

Jeg kjøpte er par sist, det var helt forferdelig å bruke i starten når puppene var melkesprengt... Likte de mot slutten når puppen var litt slapper igjen;) Bare for å dele min erfaring.

Det finnes en del nettbutikker som har amme bh i store størrelser:)

Skrevet

Prøv og sjekk de på Sparkjøp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...