Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Jeg er gravid med nr 2 ,har termin i midten av juli . Var hos ene søsteren min i dag og hun og mannen tilbyde seg å ha med 4 åringen vår til Usa i sommerferien .( De skal dra på besøk til andre søsteren vår som bor i Usa .Hun som bor i Usa 2 barn i samme alder som 4 åringen vår . 4 åringen vår kjenner tanter, onkler og fettere godt og elsker å være sammen med de . Mens de er i Usa skal de bla til Disney World . De blir borte i 3-4 uker . Eneste vi må betale for 4 åringen er flybillett og litt lommepenger . Det hadde vært veldig fint å få slappe av litt før fødselen og vi vil få en rolig start på barselperioden . 4 åringen vår vil få en knall ferie med Disney World , stranda , fetterene sine ol isteden for å kjede seg hjemme . Men, jeg vil ikke at han skal føle at han blir sendt bort når babyen kommer ....
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Ta imot! Gud så deilig han vil få det, han er heldig! En fireåring ser da ikke forskjell på en tre dager gammel lillebror og en tre uker gammel. Bare dere husker å ringe USA og fortelle ham det før han setter seg på flyet hjem, så han vet hva han kommer hjem til.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Ta imot! Dette kommer til å være en erfaring 4-åringen kommer til å huske leeeeenge! Og jeg tviler extremt sterkt på at h*n kommer til å føle seg tilsidesatt pga babyen. Blir nok værst for mor som må være så lenge uten barnet sitt. hehe
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 hvis han har et nært og godt forhold til familien sin, hadde jeg sagt ja. Men 4 uker hadde jeg ikke gått med på. Syns 3 er i lengste laget, også.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 For en snill søster du har som tilbyr seg å ta med sønnen din! Vet ikke helt hva jeg hadde svart, kommer veldig an på forholde han har til de:)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 Du har en fantastisk søster! Men jeg tror ikke jeg ville takket ja til tilbudet. 3-4 uker er lenge for en 4-åring. Når er det snakk om at de reiser? Jeg tenker at det kan bli et stort sjokk for han å komme hjem dersom du har født i mellomtiden. tenk hvor mye oppmerksomhet 4 åringen trenger når han kommer hjem etter en så lang ferie, og tenk hvor sjalu han ant kommer til å være når du må ta deg av babyen istede for å ha han på fanget og høre på hva han gjorde i Disney World. Jeg ville absolutt hatt han hjemme dersom det ikke er snakk om at sommerferien leggen en mnd tid før terminen din.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 Ta imot! 4 åringen din vil få en opplevelse for livet, og så lenge h*n kjenner søsteren din og resten av familien godt, er trygge på dem og ellers er vant til å være litt borte fra mor og far, ser jeg ikke problemet. Snakk med h*n på forhånd, og forklar at når h*n kommer hjem, vil det være en baby i huset. Søsteren din kan også fortelle, og "minne" 4 åringen på dette mens de er borte, så det ikke blir et sjokk:) Å forresten, FOR en søster!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #8 Skrevet 20. mars 2011 Må jo bare først si at det er flott at du har en søster med slikt initiativ. Jeg selv synes det er for lenge, to uker hadde vært mer enn nok for meg. Men jeg kan ikke svare på om du skal ta imot tilbudet,du kjenner situasjonen bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå