enda en Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Er 6 dager over, og kjenner meg veldig klar for fødsel. Overmoden, rett og slett. :/ Dagene humper og går,humøret veksler mellom greit og bare rævva, og jeg er lei-lei-lei. Hvis jeg blir gående mye lenger så tror jeg at hormonene virkelig går bananas. Kjeder meg forferdelig, for jeg klarer jo ikke å gjøre noe heller. Bekkenløsninga har tatt knekken på kroppen, og det er såvidt jeg klarer å vagge rundt i huset. Er så klar, så klar, for å begynne på tilhelingsprosessen igjen... Og babytid, selvfølgelig!
mama73 m/tre søte små Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Jepp, -8 i dag, og går snart på veggen. Begynner nesten å venne meg til denne apatiske ventetilstanden hvor jeg ikke klarer annet enn å vente. Skikkelig tålmodighetstest dette! Begynner å innstille meg på at han tydeligvis ikke vil ut av seg selv, og blir vel da satt i gang på torsdag da jeg er 14(!!!) dager over! Herregud, dette hadde jeg aldri trodd da storebror kom til termin! Derfor virker denne ventetiden ekstra lang, og nå endeløs....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå