Gå til innhold

Liv i magen?


Habenuk

Anbefalte innlegg

Tenkte litt på noe som sikkert er helt teit.. Men jeg er i uke 19 nå, og kjenner ikke noe jeg vil kalle bevegelser enda. Dette kan jo helt sikkert være normalt i og med at folk er så forskjellige. Fikk også beskjed på UL i uke 12 om at morkaken lå pent på bakre vegg, så regner med den ikke ligger foran :-)

 

Så begynte jeg å tenke på om det kan ha noen sammenheng med kroppsbygning. Er ikke skikkelig tykk, men har jo litt "mageflesk" til vanlig. Kan det være at fettlaget er såpass tykt at jeg ikke kjenner noe enda? Eller høres dette helt far fetched ut? :-D Kanskje de som ikke har så mye "mellom" seg og babyen kjenner det tidligere og bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke så mye erfaring, men tror du kjenner det uansett kroppbygning, er jo tross alt innvendig du kjenner det=) Kanskje det tar lenger tid før man kjenner det utenpå=)

 

Har selv kjent liv siden rundt uke 16-17=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo innvendig man kjenner det.. :-)

Har ikke så stor erfaring selv, er førstegangs. Alt er jo nytt og spennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ekstra "mageflesk" jeg også, men jeg har kjent spark hver dag siden uke 17:) Men det er bare innvendig enda:) Er nok ikke lenge til du også kjenner de hærlige sparkene<3 Noen kjenner de ikke før de er over 20 uker på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjente liv første gang i uke 16+6, men det er jo forskjell på alle og nårtid man kjenner det.. men kjente bare liv 2 dager, å nå går jeg bare å venter på å kjenne mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 21. uke og kjenner bare litt antydning til liv. På UL hikket babyen, og det har den fortsettet med etterpå:-) Ellers er det litt "småbobling" i magen. Jeg er 2. gangs, så det tar nok noen uker til før jeg kjenner mer.

 

Du skal bare ta det med ro:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...