Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Jeg er en jente på snart 24 år som har virkelig levd livet som ungdom. Jeg har tidligere vært rusmisbruker. Har ikke kontakt med familien min pga de ruser seg. Jeg har en unge fra før og er gravid på nytt. Jeg bor i stavanger og har rett og slett ingen venner. Mistet alle mine venner i ungdomsårene. Jobber ikke og sitter hjemme hele dagene. I dag fikk jeg nok og brøt ut i gråt. Føler meg så enormt ensom! Jeg har ingen å ringe, dele hemmeligheter med, gå turer med, ha jentekveld osv. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Alt jeg vil ha er en venninne og to som jeg kan ha et nært venneforhold til og dra til og bytte stue. Venner som jeg har hatt etter min sønn ble født har rett og slett stukket meg i ryggen og vridd om. Slike venner vil jeg ikke ha! Hvor finner jeg alle de gode venninnene??? Hva skal jeg gjøre? Er det noen gode venner der ute? Jeg er total avholdsperson og liker heller en filmkveld med noe god mat,snacks og ele erfaringer enn å gå på byen......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå