Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Jeg har søkt meg inn på dette studiet til høsten, og lurer på hvordan dere syns det er? Vanskelig? Motiverende? Gøy? Hvilke utgangspunkt hadde dere fra før av mtp karakterer og videregående utdanning?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Jeg har Bachelor i økonomi og administrasjon og det er en veldig fin utdannelse å ta med tanke på at det gir deg mange ulike karriereveier å gå etter endt utdannelse. Studiet har litt blanding av økonomi, regnskap, organisasjonsteori, ledelse, IT osv. F.eks kan du fordype deg videre innen IT, Regnskap/Revisor, Human Resources osv. Jeg har 3 årig gymnas fra før med snitt på 4,8. Eneste som jeg syntes var noe tørt og kjedelig var Mikro og Makroøkonomi - men det kommer du deg nok igjennom. Jeg tok det også rett etter Videregånde skole og tror jeg ville hatt mer utbytte og forståelse for fagene dersom jeg hadde hatt litt arbeidserfaring. Idag har jeg en veldig interessant jobb innen personal og har aldri angret på at jeg tok den retningen. På sikt vil jeg bygge videre med en Mastergrad, da har man enda flere mulighet - spesielt hvis man ønsker å bli leder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå