Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Vi har i flere år brukt Graham Webb silk repair leave in conditioner. Men nå er den ikke å få tak i. Har kjøpt den gjennom Strawberrynet den siste tiden, men nå er det slutt der også. Finner den på Amazon men får ikke til å bestille derifra... Håret er virkelig ekstremt tjukt og tett (maaaange hårstrå) og enormt mange korketrekkere. Uten denne balsamen vi har brukt så tover håret seg etter èn dag og blir et helvete å børste... HJELP!!!! What to do??
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Har prøvd -uten hell. Fungerte rett og slett dårlig :-( HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Sier bare en ting : Moroccanoil! Best ever!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 16.26 her! Har brukt det på meg selv! Som har EKSTREME krøller. Jobber som frisør og har testet det ut på mange typer hår. Det er ett supert produkt og får ikke fullrost det! Bruk det på deg selv å!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 Rettelse: Bruker det på meg selv! (og på datteren min, men hun har ikke så mye hår enda)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #8 Skrevet 20. mars 2011 Prøv dr.greve leave in balsam . . . Den funker på meg og trollet, har en liten gutt med krøller, men har klipt bort alt
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #9 Skrevet 20. mars 2011 Dr Greve er ikke nok til barn med ekstreme krøller. Min krølle bruker shampo og balsam fra Tigi. Er 11 år da, men har brukt det og KMS i noen år nå.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #11 Skrevet 20. mars 2011 Ingen som vet hvor det er å få kjøpt? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå