Gå til innhold

noen med mye greie på celleforandringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk brev fra sykehuset i går,der sto det blandt annet: mikroskopisk undersøkelse viser sikkert høygradige celleforandringer.i tillegg finnes nå også mistenklige forandringer i den andre type cellersom finnes i livmorhalsen.

en spesialist på st.olavs bekrefter som min lege også har tenkt: at det i utgangspunktet ikke er aktuelt med operasjon,fordi jer er så tidlig gravid.

Er 24 uker på vei,planen var kognisering før det plutslig viste seg at jeg var gravid.så dette ble satt på vent,men tar jevnlig celleprøver på sykehuset gjenom graviditeten..før dette brevet hadde jeg middels-høye forandinger,så det er vell forverret siden sist prøve for 4 uker siden..

Hva vil det som står i dette brevet si??det med de andre forandringene og at jeg er så tidlig gravid...at de kanskje vil operere senere i svangerskapet??å er det fremdeles kognisering det er snakk om når det nevnes operasjon?kan dette rekke å bli kreft før svangerskapet er over..må jeg føde babyen mye tidligere??

Typisk å få ett slikt brev i en helg,så jeg ikke kan spør..blir gal av å drive å tenke..noen som har greie på dette å kan forklare litt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...