Gå til innhold

Sniker meg inn her:, og lurer på hvordan formen deres er??


Novemberbaby-nr2<3

Anbefalte innlegg

Vil gratulere alle dere med spire i magen<3 jeg har termin 10.11.11 så jeg håper jo selvfølgelig på 11.11.11:D har vært plaget med kvalme siste uken, og blitt forkjøla. har også slitt med kraftige magesmerter:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

 

Gratulere til deg også....!

etter fryktlig mye om og men, så antar jeg at jeg hører inne her... har ikke regnet ut noen fast dato, men 11.11.11 er jo en fin dato for å bli mamma for første gang det!

Har også kraftige mage smerter + litt spotting so legen kaller det....

skal på ultralyd neste uke og er temmelig stressa....

Vi har prøvd i 1,5 år nå, og jeg har mista 5 ganger.... så jeg venter vel nesten bare på at det skal gå gæli igjen...

 

Men kvalmen er her :) (litt sykt å være lykkelig for det men...!) Og brystene er hovne og ømme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er terminen også 10.11.11

Venter nummer 3 etter 2 år som prøvere denne gangen.

Her veldig mye kvalm på ettermiddag/kveld denne gangen, og har innimellom litt menssmerter. Brystene begynner så smått og bli ømme, eller er jeg i grei form.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kysser fingene for at det skal gå bra for deg denne gangen:) Dette er første året jeg gleder meg veldig til jul:) skal bli veldig koselig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere alle sammen. Jeg har så langt termin 05.11.11, jeg har nå lugget å spydd i over en uke. Jeg er temmelig utslitt, ellers er det ikke mange plager jeg har. Det er første gang jeg er gravid og vi har prøvd i over halvaent år, men siden mannen er sjømann så tar det ofte litt lenger tid også. Dette er en utrolig opplevelse må jeg si, gleder meg til å se magen vokse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Gratulerer med spire:)

Jeg har termin ca 4. november, men håper på planlagt keisersnitt og da blir det vel litt før...

Jeg har supertrøtt, kvalm om morgenen og har vonde pupper.. Periodevis mensmurringer. JObber 50% nå, men håper på 100 snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og gratulerer til alle dere :)

 

Jeg har termin 10.11.11. Mitt første barn. Jeg blir 39 år til sommeren. Min mann har 2 stk tenåringer fra før. Jeg er en del kvalm, veldig trett og har utrolig vonde bryst. Jeg var også forkjøla forrige uke og det var TUNGT! Hver gang jeg nøs el hosta syns jeg spya kom opp i halsen...

 

Kom meg gjennom den uka , har vaskekluter i bhen når jeg er utendørs, og hviler om ettermiddagen , tar tidlig kvelder, så da går det bra.

 

Veldig fornøyd med tilværelsen som vordende mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye til alle..eg har termin 06.11.11. Formen har vert elendig.Mye oppkast,svimmel og veldi veldi sliten..Ikke helt meg selv om dagen,men veldi veldi lykkelig over det som har blitt skapt..Gler meg til å se magen vokse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere alle :) vi har alle en spennende tid i vente, håper dette ender lykkelig for oss alle!

Jeg venter nr.2. Jeg har ei jente fra før og da var jeg stortsett i fin form,denne gangen e det helt anderledes. kvalm fra morgen til kveld og mye stikkende smerter i magen,kanskje en gutt denne gangen, hvem vet?? ;) Jeg er fryktelig trøtt og det kreves å ha ei aktiv frøken på 3 år,men det følger vel bare med :)

 

Det føles litt sånn skrekkblandet fryd denne gangen åsså, 3 år siden sist !

 

Håpe vi høres mer her inne! et veldig fint forum og dele tanker og følelser i :)

 

-Lykke til-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere alle :) vi har alle en spennende tid i vente, håper dette ender lykkelig for oss alle!

Jeg venter nr.2. Har forelpøig termin 3.novemer. Jeg har ei jente fra før og da var jeg stortsett i fin form,denne gangen e det helt anderledes. kvalm fra morgen til kveld og mye stikkende smerter i magen,kanskje en gutt denne gangen, hvem vet?? ;) Jeg er fryktelig trøtt og det kreves å ha ei aktiv frøken på 3 år,men det følger vel bare med :)

 

Det føles litt sånn skrekkblandet fryd denne gangen åsså, 3 år siden sist !

 

Håpe vi høres mer her inne! et veldig fint forum og dele tanker og følelser i :)

 

-Lykke til-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...