Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Kansje litt dum overskrift. Men jeg hadde sex nå på fredag og jeg kjente det kom masse når mannen fik utløsning, fikk papir av han som vanlig og hoppet inn på do for og tørke meg, der var det ingenting på papiret som det pleier og være etter sex. Tenkte kansje han hadde sprutet litt lengre inn men jeg har ikke sett mere enn enn liten dråpe. Jeg hadde mensen for ca 14 dager siden og om jeg renger på det så kan jeg ha el denne helga, jeg har hatt litt smerter og stikkninger i tilegg så jeg blir litt nervøs. Vår feil om jeg skulle bli gravid nå, skal sette inn p stav. Mannen har bestemt att han ville bruke kondom frem til den så sier det er hans ansvar og få den på ellers så hvet han att sjangsen er stor for meg og bli gravid. Det minste barnet vårt er født i januar i år. Men kan sæden bli sugd opp/ inn i livmora om jeg mulig har el nå? aldri opplevd sånn som dette før.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Jaja får ta en test om 14 dager, håper den er neg men vi har tar i mot den nye med åpne armer vi. Bare litt rart om vi skulle klare det så blir det to på samme året hjelp.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Mengden sædvæske forteller ingen ting om mengden svømmende spermier, og væsken i seg selv blir ikke med dit spermiene skal! (Min mann er sterilisert, så dette vet jeg, det kommer masse "sæd", men ingen svømmere lenger...) Hvis du fullammer barnet blir det neppe noen eggløsning ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå