Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Endelig fant jeg et prevensjonsmiddel jeg tåler. Elsker hormonspiralen min, he he Men nå kjenner sambo den når vi har sex,å har t.o.m fått ett lite sår på penisen sin. Flere som har opplevd det samme? Jeg VIL ikke ta den ut, men kan jo ikke ha den der hvis den ødelegger sexlivet vårt, som er ubeskrivelig fantastisk
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 det kan være at tråden er for lang. det er bare å dra til legen så klipper han den litt eller bøyer den oppover slik at den ikke står ut som ei nål klar til å stikke den som måtte komme på besøk. jeg hadde samme problemet skjønner du. men det er lett å fikse på. bra du liker den da. jeg tålte den ikke. tåler ikke noen form for prevansjon føler jeg. nå er jeg gravid for 3 gang å skal så visst invistere i en ladyComp når dette svangerskapet er over!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Men du kan gå til lege/gyn og få klippet trådene kortere! Det vil nok hjelpe, skal du se:)) Det er litt forskjellig hvor kort de blir klippet. Jeg fikk mine klippet så korte at legen ikke fikk tatt ut spiralen engang, Jeg måtte tilbake til gynekologen som hadde satt den inn, for hun hadde de redskapene hun trengte. Lykke til!
Gjest ->>- Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Da drar du tilbake til den som satte den inn og får klippet trådene litt kortere.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Mannen min ble også stukket, men legen hadde fortalt meg at det bare var å komme og klippe tråden om det skjedde. hun klippet hele tråden og mannen kjenner ikke noe. ikke til spiralen mener jeg:)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 Jeg hadde samme problemet, og var å klipte trådene hundre ganger.. Det hjalp ikke, han kjente de uansett.. Tilslutt var trådene så korte at fastlegen ikke kunne fjerne den, jeg måtte på sykehus.. Men selv da kjente han de..
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 ha ha ha jeg sa til sambo at jeg hadde skrevet innlegg på dib, å dere sa jeg skulle få klipt tråden enda mer... Da kom det fra han, litt sånn forsiktig på utkikk etter skryt: "er det noen som har kommentert at stellet mitt må være stort da??" er det mulig????? ))))))
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #8 Skrevet 20. mars 2011 Selvtilliten er det ikke noe i veien med i alle fall. Den trenger ikke være såå lang dor å komme til bunns, for å si det slik.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #9 Skrevet 20. mars 2011 Hahaha disse mannfolka! Han hadde vel håpet på en komentar som deg ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå