Gå til innhold

Dere butikkdamer...når ble dere sykemeldt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber som butikksjef i stor dame kjede-butikk, og kjenner bekkenet krangle alleredet, kun 14 uker på vei! Problemet mitt er at jeg ikke "kan" være litt sykemeldt da ingen gjør min jobb, og det allikevel er meg som må steppe inn om noen avdelingsledere er syke osv...sliter meg veeeldig ut både psykisk og fysisk! Har en liten på 1,5 år som tar mye energi hjemme også....er fullstendig ferdig klokka syv om kvelden...

Når la dere inn årene på jobb??

Regner med å holde ut en god stund til da, har begynt på behandling og håper på det beste, vil liksom ikke virke svak heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg jobber i bokhandel, og står og går hele dagen. Jeg ble 30 % sykemeldt i uke 16. Jeg sov utrolig dårlig og var plaget med halsbrann på natta, og hanglet meg gjennom dagene på jobb.

Jeg ble 100 % sykemeldt i uke 35. Da hadde jeg så vondt i korsryggen etter en dag på jobb, at jeg lå på sofaen resten av dagen,

Skrevet

Jobbr i matbutikk.Ble sykemeldt 100 % nå. er nå i uke 24

Skrevet

Jobbet i matbutikk, ble aldri sykemeldt før jeg skulle ut i permisjon...

Hvorfor sier du NÅR ble du sykemeldt??? Er det en selvfølge at man blir sykemeldt når man jobber i butikk? Hva med sykepleiere og hjelpepleiere da??? De har da MYE tyngre arbeid enn en i butikk...

Skrevet

Dette innlegget skulle være på bekkenløsningsdebatten....derfor ble det NÅR....

Så nei...det er ikke en selvfølge å bli sykemeldt om man jobber i butikk!

Ville bare se om noen var i samme situasjon som meg som sjef, der vikarer ikke blir satt inn når en trapper ned litt og dermed må gjør 100% stilling på 50% fordi en er halvt sykemeldt og ser at andre lider under ens fravær! Det er ganske slitsomt psykisk og fysisk!!

Skrevet

Jeg jobbet til og med den dagen jeg fødte til tross for bekkenløsning, halsbrann ol. Som du selv sier så er det ikke alle jobber man kan ta seg fri fra. Jeg var tilbake 11 dager etter igjen. Med andremann sa jeg opp jobben to uker før fødsel for å få fri og gikk hjemme i permisjon to år.

Skrevet

Sykemeldt pga. halsbann??? JISES!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...