lill-b Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 siden dette er mitt første kjøp, vil æ være sikker på at det er trygghet og god bilstol man kjøper seg. Er det noen som vet om Akta Graco Logico S m/Beltebase bilstol er en trygg og god? vudere og kjøpe, og håper på svar. Har googlet og lest en masse, men var så mye mening i allt.
Babyønske �� Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Akta Graco har gode stoler, så du gjør ikke noe dårlig kjøp. Men jeg har ikke noe erfaring med akkurat den selv. Har Maxi Cosi Cabriofix som jeg har vært veldig fornøyd med. De mest solgte stolene i Norge er nok A G Logico S, Maxi Cosi Cabriofix og Pebble(som kom for ikke lenge siden), BeSafe Izi Sleep, og Britax Rømer Babysafe. Alle disse kan anses for gode og trygge stoler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå