Gå til innhold

Trenger hjelp med bilstol


Anbefalte innlegg

Skrevet

siden dette er mitt første kjøp, vil æ være sikker på at det er trygghet og god bilstol man kjøper seg.

Er det noen som vet om Akta Graco Logico S m/Beltebase bilstol er en trygg og god? vudere og kjøpe, og håper på svar.

Har googlet og lest en masse, men var så mye mening i allt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akta Graco har gode stoler, så du gjør ikke noe dårlig kjøp. Men jeg har ikke noe erfaring med akkurat den selv. Har Maxi Cosi Cabriofix som jeg har vært veldig fornøyd med.

 

De mest solgte stolene i Norge er nok A G Logico S, Maxi Cosi Cabriofix og Pebble(som kom for ikke lenge siden), BeSafe Izi Sleep, og Britax Rømer Babysafe. Alle disse kan anses for gode og trygge stoler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...