habibti91 Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Trooooor det var sånn at du kan teste fra sånn 4 dager før ikm.
Noah 08. Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Er vel 4 dager før Ikm man kan teste med de ja,men da helst med morgenurin... Lykke til
Erle85 Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Jeg testa i dag, 7dager til IKM. Brukte A1 graviditest test... og den var svak positiv... Så da gjenstår det egentlig bare å se om noen dager..
Augbarn Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 huff... eg og har IKM på tirsdag. Klarte ikkje å la være å teste etter å ha vore litt for mye her inne på BiM. Såklart negativ.. var jo ikkje morgenurin en gang. I starten er det vel viktig at det er det??? Eller? Var i hvertfall bare kontroll streken som var synlig denne gangen
Sunniva86 Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 Hehe, vi er visst flere! Jeg har også IKM på tirsdag, og svidde av en test på ettermiddagen lørdag. Den var selvfølgelig negativ. Nå er planen å teste på morgenurin på IKM - dagen. Håper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå