Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Jeg er alene med omsorgen for jenten min på 21 måneder. Jobber fulltid, og er ofte veldig sulten når jeg kommer hjem. Jeg har ikke mye penger, og ikke mye overskudd, og ikke noe god kokk. Merker jeg er matlei for tiden, så lurte på om noen hadde noen gode, enkle, raske og gjerne sunne middagstips til jenten min og jeg?
Noah 08. Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Middag du kan lage kvelden før er kjekt for travle alenemødre. F.eks. makaroni/pølse grateng Kok hvitsaus,ha i kokt makaroni og stekte pølsebiter,evt. litt små biter av bacon og litt purreløk. Ha i ildfast form,sett i kjøleskapet til neste dag,strø så over ost og stek i ovnen ca 15 min Eller lapskaus : kutt og skrell gr.saker og potet,forkok kvelden før og ha i pølse eller kjøtt + 1 pose brun saus og kok sammen dagen etter. Kyllingkjøttdeig med fullkornspasta og et glass dolmio saus er også billig,lettvint og sunt:) God middag
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Tusen takk for middagstips, Noah + babyønske:) Tar gjerne imot andre middagstips også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå