Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Dere som er alene med unger, hva har dere for noen planer i sommer? Alle venner og familie er etablert, så alle har planer, og jeg vil reise et sted, men ikke alene. Lurte på om noen har noen ideer?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Jeg vet ikke om mine planer hjelper på din inspirasjon men..... Vi skal en tur til syden, en uke på våren. Så blir det 4 uker på hytta til mine foreldre, før det bærer en uke til Sverige...
midgard Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Vel, i år skal jeg bruke litt penger på å pusse opp så det blir ikke de store utskeielsene. Men jeg har leid en hytte, så der skal vi være en ukes tid (sammen med en venn med barn). Så skal vi på endel utflukter: gårdsbesøk, musser, gallerier, oslotur, ut med båten mm. Vesla er bare 1,5 år. Besteforeldene skal ha henne litt, det er kjempestas:) Og så skal vi en uke til "syden" i høstferien. Gleder meg til sommer og sol, om sommeren blir bra "bosetter" vi oss på stranden:))) Vet ikke om det hjalp deg så mye, men ønsker deg en supersommer herfra;)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Vi skal være tre uker i campingvognen vår =) Med begge ungene og mamma =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå