Maia&Mathias <3 Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Har ei gammel Basson duo vogn stående der nå, men den begynner å bli for liten. Han sover gjerne 2 timer hver dag enda, så må kjøpe ny brukt vogn til å ha der. Har en TFK vogn her hjemme og den passer han helt fint i men må jo ha den her hjemme når babyen kommer i juli. Hvem av sportsvognene er størst? Lillegutt er vel rundt 95-100 cm lang (lenge siden vi har veid og målt nå....).
Kristin43 Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Er ikke helt bombesikker, men jeg tror Simo har store gode sovevogner. Skal kjøpe en brukt Simo kombi av en venninne, som sier denne var veldig bra som sovevogn i barnehagen - gutten hennes var ganske stor.
babymilla Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Vi har en carena ett eller annet trille som sovevogn til vår 2åring. Og den er kjempe god og stor:)
ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Simo sportsvognene har ekstra lang rygg! Masse plass.
Petrine +spire=❤ Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Hei Jeg jobber i bhg og vil på det sterkeste anbefale simo til sovevogn. Den er lang og ikke minst berd nok til en stor og god pose i tillegg til barnet I tillegg er den lun og god om de sover ute hele året i all slags vær og vind. Så om du skal kjøpe noe ville jeg valg denne. Det finnes desverre altfor mange vogner som egener seg dårlig til utesoving så tenk deg godt om så du får dekket de behov du ønsker med vognen. Lykke til med valget
Maia&Mathias <3 Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2011 Er Simo jeg har fått anbefalt av venner på fb også så er nok den jeg går for ja.... Er jo greit å ha ei stor og lun vogn som en kan ha i noen år til nestemann også! Takk for tips, da blir d Simo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå