Gå til innhold

Barneselskap - mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

5stk 3åringer med foreldre... en lørdag kl.14-16...

kan jeg kun servere kaker (sjokoladekake, muffins, gele, frukt og boller) eller må det være noe mat ala pizza eller pølse??

Bør kanskje lage en voksen kake også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel vanlig å servere noe mat først i barnebursdager... så det ikke BARE blir kaker og sukker liksom....

Men du trenger sikkert ikke bake en egen voksenkake.

Skrevet

Jeg ville servert noe mat først, men hadde droppet voksenkake. De kan vel få smake av barna sin kake :)

Skrevet

Servere mat først, ikke laget voksenkake. Minipizza laget med pitabrød er en slager som alle liker..

Skrevet

Her blir det pølser, langpannekake, boller og gele.

Lager litt ekstra pølser slik at foreldre kan forsyne seg om de vil. Elles får de kaffi og samme kake som barna.

Tenker som så at selskapet ikke er for foreldrene så de får klare seg selv, altså selvbetjening. Setter fram kopper og fat så får de finne seg selv om de vil ha. Er heller ikke redd for å be dem om å hjelpe til om det er behov for det.

Skrevet

Der jeg kommer fra er det vanlig å spise kake først, og så pølse eller pizza like før ungene skal hjem. Aner ikke hvorfor, men alle hjemme gjør det på den måten... hehe

Vi feirer bursdag i skogen, og da griller vi pølser først, samt steker pannekaker på bålet. Så leker ungene, og så blir det muffins og marshmallows på bål etterpå :) Lettvindt og godt!

De voksne får kaffe, og så klart pølse de også. Tar vel med noe sjokolade e.l. til de voksne også...

Jeg synes ikke du trenger å lage voksenkake, og heller ikke regne med at de voksne skal spise seg kjempemette, men de bør nok få smake på maten de også. Pølser er godt og lettvindt, samme med tomatsuppe med macaroni e.l.

Skrevet

Jeg synes det bør være noe mat også..

Sist hadde jeg horn med ost og skinke, og det var en slager!

Trenger ikke lage voksenkake, det har aldri jeg gjort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...