Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 noen som har erfaring? eller er det noe annet å annbefale? arret er 4 mnd å er fortsatt ganske rødt..
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Arret kan være rødt for bestandig, så det skader jo ikke å prøve. Arret mitt er 2,5 år gammelt og halve er fortsatt ganske tykt og rødt. Resten er nesten ikke synlig. Spurte gynekologen min om jeg ville ha effekt av behandling mot overgranulering (foreslo lapis i stiftform som jeg har brukt endel i jobben min som sykepleier), men han mente det ikke kom til å hjelpe. Ettersom jeg skal ha et nytt keisersnitt, droppa jeg det da. Tror nok jeg kommer til å være mer oppmerksom hvis arret gror like dårlig neste gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå