Gå til innhold

kelo cote til ks arr? erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring? eller er det noe annet å annbefale?

 

arret er 4 mnd å er fortsatt ganske rødt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arret kan være rødt for bestandig, så det skader jo ikke å prøve. Arret mitt er 2,5 år gammelt og halve er fortsatt ganske tykt og rødt. Resten er nesten ikke synlig. Spurte gynekologen min om jeg ville ha effekt av behandling mot overgranulering (foreslo lapis i stiftform som jeg har brukt endel i jobben min som sykepleier), men han mente det ikke kom til å hjelpe. Ettersom jeg skal ha et nytt keisersnitt, droppa jeg det da. Tror nok jeg kommer til å være mer oppmerksom hvis arret gror like dårlig neste gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...