Tante Blås Squaw Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Navn er noe vi aldri får diskutert ferdig, hehe! Jeg er '78-modell, og disse navnene husker jeg godt fra skolen: Hege Beate Frøydis Stine Mona Camilla Linda Karoline Gro Elisabeth Lise Anita Marita Trine Yvonne Kristine/Christine Karin Maria Heidi Hilde Marianne Therese Anette Laila Tor Hans (med diverse påheng som -Ivar, -Erik osv) Ove Nils Martin Jan Raymond Bjørn Kristian Jørgen Joakim Ronny Arild Henning Kim Thomas Mikael Lennart Krister Espen Jonas Blant de mer sjeldne den gang var; Sten (som til dags dato får spørsmål om han heter Stein eller Steinar) Dyril Iris & Ivan (tvillinger, og fortsatt den kuleste tvillingnavnkomboen jeg vet!) Arnhild Fritz-Ola Merijn (hederskar fra Nederland) Iben (som guttenavn) Øyunn
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 I mitt klassetrinn på barneskolen, gikk det blant annet: 2x Marius 3x Anette 2x Camilla 2x Monica Erik, og Eirik Kai Lars Dag Andre Gøran Jo Pål Ingeborg Birgitte Anna Anne Rita Ingvild
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 88 modell, og det vrimler av Ida'er i mitt årskull..
Tante Blås Squaw Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2011 Å, hvordan kunne jeg glemme Monica'ene! )
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Vi hadde 4 Hege og 3 Kristin bare i en klasse... Ellers var Hilde et populært navn. Thomas, Marius, Magnus og Morten husker jeg mange av gutta het.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 80-modell og husker mange -Monica -Mona -Therese -Nina -Jannicke -Ingvild -Heidi -Marius -Aleksander (tre i den ene klassen min bare!) -Anders -Marius
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 Kathrine Karianne Camilla Marianne Cecilie Bente Anette Karoline Therese Brigitte Anne Elisabeth Lene Hilde Morten Thomas Andreas Hemrik Didrik Alexander Christoffer Christer Disse navnene var representert både to og tre ganger på hvert trinn gjennom hele grunnskolen.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #8 Skrevet 20. mars 2011 Jeg er 77-modell og kjenner meg igjen i lista til deg HI Jeg er så 'heldig' at jeg fikk et nmavn som slett ikke var så vanlig den gangen..
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #9 Skrevet 20. mars 2011 I klassen vår var det 3 stk Ronny! Andre navn det var flere av var Rune, Lisbeth, Veronica, Linda og Monja (!)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #10 Skrevet 20. mars 2011 Jeg er 81 mod og da var disse navnene mye brukt: Anette Jeanette Hege Øystein Fredrik Mats Linn Susanne Kristina Michael Linda Er noen jeg kommer på i farten:)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #11 Skrevet 20. mars 2011 78-modell, og gikk på skolen med Elisabeth Linn Monica Torill Hege Christin Evy Brit Bjørg Turid Merethe Janne Marianne Bente Gunn Silje Tom Håvard Kurt Knut Odd Rune Roar Joar Trond Henning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå