Gå til innhold

maserier?

lykkelig fødeklar*aprilspire

Anbefalte innlegg

Skrevet

de siste dagene har jeg hatt veldig mye menssmerter bake i ryggen og fremme i bekkenet/magen. er det flere som opplever dette siste ukene? jeg holder på å bli sprø kjenner jeg. våkner hele tiden og ingen sovestillinger er gode. sliter på humøret og dagene er ikke gode. jeg er i uke 36+4 nå så det nærmer jo seg fødsel. jeg er førstegang og aner ikke hva som skal skje når fødselen begynner;)

i går satt jeg og "pustet meg gjennom" smertene og var sikker på at nå startet det...

kan det være maserier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine maserier satt bare forran, som menssmerter. Men det hjalp på åpningen, så når jeg ikke fikk sove den natten så dro jeg for kjekk og hadde da noe åpning, husker ikke hvor mye det var. Jeg slet og slet, fikk ikke sove neste natten heller. Så jeg dro igjen på sykehuset, de la bare meg inn å ga meg morfin, så jeg skulle få sove. Det hjalp lite. Dagen etter tok de vannet og fikk i gang fødselen. Dette var med 1 mann for 7år siden. 10 dager før termin.

Skrevet

Samme her, har de siste dagene hatt mye mensensmerter og stikninger i skjeden. Er ikke snakk om pause heller..jeg tror slimproppen min gikk på torsdag, så ringte føden idag. Jordmoren sa at det sikkert bare var kynnere jeg kjente nå på slutten(er 34+3), og at de ikke kom til å stoppe fødselen hvis det gikk så langt. Måtte komme inn på sjekk hvis jeg begynte å blø.

Er også førstegangs..slitsomt å gå rundt og ikke vite hva som er hva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...