Gå til innhold

Det var den nattesøvnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klokka 1:30 våkner jeg av at noen banker på døra igjen og igjen og igjen.

Første tanken min er jo at det er skjedd noe galt hos naboen siden jeg fra bankinga får følelsen at det er en person som trenger hjelp/er opprørt eller noe.

Utenfor står det en full ukjent mann, som bare ville si hei tydeligvis.

Hva vil du spør jeg, og han bare ser på meg med et noget uforstående blikk.

Hvem er du spør jeg , å jeg bor borti der (mulig han sa navnet sitt men det fikk jeg ikke med meg.)

Ok hvorfor banket du på døra mi?

Nei, ja, nei, nei det går bra med meg bare lokk døra igjen du.

Noe jeg gjorde og gikk for å se etter barnet mitt som han hadde vekket med bankinga.

10 minutter senere står han fortsatt på trappa mi så jeg lurer på om jeg må ringe naboen og vekke noen der for å bli kvitt denne fyren.

Bor på landet så politiet ville brukt en evighet for å komme hit.

Etter om trent 10 min ringer noen etter han og lurer på hvor han er. Jeg er bare på tur oppi gata jeg hører jeg han si. Så mens han er på telefonen ber jeg han gå hjem, det er mitt på natta og du vekket barnet mitt (nokså irritert i stemmen var jeg nok naturligvis)

Og så går han mens han forteller den han snakker med at jeg er en sint dame.

Kanrsje ikke så rart jeg blir irritert heller, er alene med to barn og all beskyttelse innstinkt setter jo inn for fullt når en fremmed person kommer på døra mi mitt på natta.

Denne mannen var nok snill som et lam han men det er jo ikke noe jeg kan vite. Siden jeg overhode ikke har sett han før.

Blir litt sånn på ene siden må jeg være forsiktig og beskytte meg og barna og på andre siden måtte jeg jo svare for det er mange minus ute og personen kan være i trøbbel.. Og om personen sovner ute eller noe kan jo det være farlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

usj.. håper han kom seg hjem og at du og barna fikk sove igjen!

Skrevet

Det høres jo ut som det gikk bra med alle involverte til slutt da, derfor kan jeg tillate meg å si: ha ha ha ha ha ha ha ha!! Dritbra historie for fremtiden! Stakkars mannen skulle jo bare vekke deg og si hei, og så blir han møtt av en sinnadame, og blir så perpleks at han rett og slett blir stående på trappa di i evigheter etterpå!

Skrevet

Enig med anonym over her. Og tillater meg selv å le litt også.

Hahahaha, ser for meg mannen stå der midt på natta for å slå av en hyggelig prat, som om det var det mest naturlige å gjøre i hele verden!

God historie for framtiden, hehe :)

Skrevet

Jeg var ikke sinna når jeg åpnet døra første gangen da, da visste jeg jo ikke om personen banket på for at noe var galt, men å bli vekket på den måten midt på natta gjør jo at man blir bekymmret for at noe er galt, så må jeg si at jeg blir litt nervøs når det dukker opp fulle mannfolk på døra mi som jeg ikke kjenner (siden jeg har hatt en veldig negativ opplevelse med det).

Jeg ble først irritert når jeg skjønte at han absolutt ikke ville noe og deretter ikke gikk da jeg fant det veldig ubehaglig.

Men ja han kom seg nok hjem jeg sto å så i vinduet at han gikk ned veien og han pratet i telefonene med noen hjemme hos seg så de fikk han nok tryggt inn døra hos seg. Er bare noen få hus nedi der så han kan ikke bo så langt unna.

Om jeg noen gang blir kjent med han og hans familie kan det hende at jeg finner det en morosom historie med tiden men sånn her og nå klarer jeg det ikke.

Jeg har vanskelig for å sovne normalt sett og jeg var såpass våken før barnet mitt sovnet igjen at jeg la våken nesten hele natta. Fikk vel ca. 1 time søvn før jeg ble vekket. (mine barn står alltid opp mellom 5 og 6 om morran.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...