Gå til innhold

*sukk i mammahjertet*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mann som jobber enormt. Han jobber vel 6-7 dager i uken, driver sitt eget firma og må stille opp hvis noen ringer og det er viktig på en måte.

I det siste, eller i lang tid nå men i det siste har det blitt værre. Gutten vår vil alltid ringe pappa, han spør alltid når pappa kommer hjem, når jeg henter han i Barnehagen så sier han "håper pappa er hjemme nå, da skal vi leke massse" og når vi kommer hjem så ser han bilen ikke er der og jeg ser han synker ned i setet sitt.

Han er 4,5 år nå. Når han er med meg alene så er han ofte vrang, kranglete og tendens til å slå litt på meg. Det er ikke sånn hele tiden, men typisk om kveldene når han sikkert savner pappaen sin.

I går så var vi på tivoli, da hørte jeg han si til pappaen sin: pappa, hvis jeg er snill, da vil du være sammen med meg? sant pappa ? hvis jeg er snill ?

Jada, er ikke noe kjekk tid dette!

Når han er hjemme og har tid til oss så er han så opptatt av å være med pappaen, sitte på fanget, kose, de skal liksom gjøre alt sammen. Så jeg merker hvor mye han betyr for han, derfor er dette så sårende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva sier faren til dette? at jobben er viktigere enn sønnen og kona si?

Skrevet

Jeg har også en mann som jobber sinnsykt mye. Mange lannge dager alene med barn i helgene, og sene kvelder alene. Jenta på to har sagt i barnehagen "Pappa bare jobber han"

Jeg vet at han gjør det for å sikre oss økonomisk, mennjeg har stilt et slags ultimatum. Når jenta bare vil være sammen med meg, og aktivt ekskluderer pappaen når han er hjemme så begynner han å fatte hva han går glipp av. Men det er ensomt..

Skrevet

Du burde spille Cat´s in the Cradle med Johnny Cash for din mann. Daglig.

Skrevet

Faren ønsker å sikre vår fremtid som hun over sier. Og når man driver for seg selv så er alt stress og alt henger og står på han hvis noen er syke, late og det som er.

Jeg kjenner jeg er også gått dritt lei for lenge siden, og jeg har tatt det opp med han. Men tenker jeg må gå hardere til verks....

Ville bare trøste meg litt selv med å skrive dette, tør ikke å si det til noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...