Fru Bell med to skjønne små :) Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 sliter med ekstemt tørre legger... og nupper på armene.. takker for gode tips :-)
tante grusom master of law Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 http://www.esthetique.no/Merkeguide/Biotherm/3605540568767/ Bodylotionen i denne serien er min favoritt. Jeg har veeeeldig tørr hud. Fant ikke selve bodylotionen. Men den heter oil therapy fra biotherm.
Fru Bell med to skjønne små :) Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2011 Takk for tips :-)
Frøken B ღღ Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 A-Derma Exomega Lotion, Cream eller Balm. Jeg har veldig tørr hud på armene og leggene og bruker Balm der og Lotion på resten av kroppen. Kjempefin serie!
TurboMaria Skrevet 19. mars 2011 #6 Skrevet 19. mars 2011 Blå Apobase. Jeg har atopisk eksem og denne fungerer veldig bra på min tørr hud i hvert fall. Hvis du er veldig tørr kan du prøve den røde også. Men denne er veldig fet.
Fru Bell med to skjønne små :) Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2011 OK, skal prøve :-) Har tørr hud, men ingen eksem..
TurboMaria Skrevet 19. mars 2011 #8 Skrevet 19. mars 2011 Hvis du har badekar kun du også kjøpe badeolje på apoteket, og ta et oljebad et par dager i uken. Det gjorde susen for meg når jeg var på det tørreste:) Hvis du ikke har badekar kan du bare smøre litt olje på kroppen når du dusjer.
*Rutletutt* Skrevet 20. mars 2011 #9 Skrevet 20. mars 2011 Den hvite med blå "bølge" fra Biotherm...husker aldri hva den heter. Har brukt den i mange ås nå og er 100% fornøyd!
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 21. mars 2011 #10 Skrevet 21. mars 2011 Jeg bruker også a-derma, den er helt fantastisk! http://www.dermoapo.no/hXGYAngRnIXJ.9.idium link om den... jeg har dusj oljen og balmen som er den feteste, tar vekk tørre flekker på et blunk. bruker den hver dag både på kropp og i ansikt, og på babyens kropp, ansikt eller bleieområde ved behov.... fåes kjøpt på apotek
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 21. mars 2011 #11 Skrevet 21. mars 2011 Jeg har ille tørr hud, spesielt på vinteren, og har det siste året brukt eucrein dusjolje og bodylotion (begge UTEN parfyme) det siste året og har ikke hatt så fin hud noen gang på kroppen som nå.. Jeg er så tørr at jeg sprekker opp når det er på det tørreste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå