ragna79 Skrevet 20. mars 2011 #26 Skrevet 20. mars 2011 Vi venter en liten prins, og vurderer og kalle han Vetle eller Marius.. Men langt ifra sikkert da... De er jo så mange navn og velge mellom
Kløna Skrevet 20. mars 2011 #28 Skrevet 20. mars 2011 Vi aner ikke hva som befinner seg i magen, men vi har allerede et par navn. Vi vil veldig gjerne ha et navn som passer på engelsk også, siden vi er mye i England. Vi har tenkt litt på Stella, Liam og Max
2 gutter og 1 jente Skrevet 20. mars 2011 #29 Skrevet 20. mars 2011 Ser ut som at det blir ei jente her... Akkurat nå står det mellom Luna og Olive...men vi er ikke bestemt enda, så det kan bli noe helt annet Storebrødrene heter Leon og Aiden. Også her var det viktig at navnene flyter på både norsk og engelsk siden pappan er engelsk og jeg er norsk. Litt okey at alle i familien greier å uttale navnet dems
juni-2011 Skrevet 20. mars 2011 #30 Skrevet 20. mars 2011 vi vet ikke om vi venter ei jente eller en gutt, men mammas favoritter er for tiden: Andrea Kjerstine Gunnhild Sander Sivert Martin Alle navnene er oppkallingsnavn, vannskelig å velge. Dessuten må pappa overbevisses....
Gjest En til 2011 <3 Skrevet 20. mars 2011 #31 Skrevet 20. mars 2011 Hihi... Ser på listen at INGEN her tenker på samme navn som meg Hurra...
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 20. mars 2011 #32 Skrevet 20. mars 2011 Gutt: Theo (evt Theodor - kommer an på babyen) <3 Kanskje: Benjamin Mio Adrian Jente: Mathea <3 Kanskje: Kaja/Kaisa Adelen Har en del flere, men kommer ikke på i farta. Er vel disse som er mest aktuelle
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. mars 2011 #33 Skrevet 21. mars 2011 Ingen som har tatt "våre" navn heller:-) Sist var navnet klart lenge før ul. Denne gangen tar det nok lang tid. Vi har bare ett navn på listen enda. Vet ikke kjønn denne gangen så må jo tenke på begge. Så skal det passe sammen med storesøsters og ikke være for popp. Ikke lett det her nei. Har sans for korte navn så Mio synes jeg var veldig fint:-)
*nr4isommer* Skrevet 21. mars 2011 #34 Skrevet 21. mars 2011 navn er vaaanskelig!!! vi venter nr 4...vet enda ikke hva det blir men føler jente. Alle har 4 bokstaver i første navn og 7 bokstaver i andre navn. Egentlig veldig tilfeldig. men denne gangen vil vi prøve på det igjen. Og da blir det litt begrensninger. Emil Mattias Emma Noranda Maks Emilian nå lurer vi på jentenavn: Ebba Kammala ( er det for likt søsteren?) Frid Elviira Nova Angelin guttenavn: Odin leander Troj Oktavia Sven Gabriel Troj Nikolas kom GJERNE med deres synspungt på det;-)
Aina87 Skrevet 21. mars 2011 #35 Skrevet 21. mars 2011 Her i huset tenker vi på Adrian eller Julie.. vi har ei datter som heter Amalie fra før..
malingus Skrevet 21. mars 2011 #37 Skrevet 21. mars 2011 Pokker det der er ikke lett... Vet ganske så sikkert at vi venter en gutt, og vi blir faen ikke enige! Särlig guttenavn er håplöst. Er så mange jeg virkelig absolutt ikke liker. Jeg kunne tenke meg Wilhelm, Johannes eller Ludvig, men er alle blitt forkastet direkt av samboeren min... Synes jo også Niclas er fint, men nå heter jo samboer nettopp det, så blir jo for teit... Han er svensk og liker mange navn som for meg er "poppis-svenske-navn" hehe -Leo, Mio, Anton, Victor, Liam som jeg virkelig ikke kan fordra! På toppen av det hele har både hans og min datter to navn hver, så tenker kanskje vi får fikse et dobbeltnavn denne gangen også... Godt vi har noen måneder igjen da...
Kløna Skrevet 21. mars 2011 #38 Skrevet 21. mars 2011 Vi har en Troy fra før, og tenkte at Stella og Troy passer fint sammen Eller Liam og Troy om det er en liten gutt
Minsten, knøttet og nurket <3 Skrevet 22. mars 2011 #39 Skrevet 22. mars 2011 Du har god smak, hehe.. Vi har to jenter som heter Alva og Clara - venter på lillebror og vurderer Alfred eller Johan;) Ludvig liker jeg også v godt!
Barnnummertre Skrevet 23. mars 2011 #40 Skrevet 23. mars 2011 Vanskelig med navn. Har en Didrik fra før, og har tenkt Lykke om det blir jente. Eller Philip om det blir gutt...
Draumaren Skrevet 23. mars 2011 #41 Skrevet 23. mars 2011 Utrolig mange flotte navn her inne. Vi falt tidlig på Nathaniel og Victoria, men gjenstår jo å se om spiren passer navnet.. Hvis ikke har vi mange andre flotte navn vi kan tenke oss.
ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 23. mars 2011 #42 Skrevet 23. mars 2011 Tror ikke "mine" navn heller er nevnt her inne:)) Mange fine og noen litt for spesielle navn for min del, men det er kanskje jeg som er kjip!! Hehe.. Vi vet ikke om det blir gutt eller jente, men her er mine tanker om navn: Erlend (favoritt) Marius Nora Vilde Navnene klinger godt med søsken sine navn. Mannen min har ikke begynt å tenke på navn ennå *SUKK*
hildis :) Skrevet 24. mars 2011 #43 Skrevet 24. mars 2011 vanskelig men kanskje: Hvis gutt: Martinius Kasper Storm Torjus Hilmar (oppkalling) Hvis jente: Anneli Eira Lilja Lotta Men vi er langt fra enig enda men synes også det er alt for tidlig å bestemme.
mammaTkajaÅthea Skrevet 24. mars 2011 #44 Skrevet 24. mars 2011 Prinsesse2 på vei... Jeg hadde også Melina på lista mi helt til jeg fikk høre at ordet Melæna som minner om Melina betyr på legespråk "blod i avføringen" . Kan si at det navnet forsvant fort fra lista mi...Hehe... Tenkte bare jeg skulle dele det med deg.... litt greit å vite, men ikke sikkert du bryr deg.. syns navnet er helt nydelig.... Ellers skal mitt knøtt hete Milla, Liana eller Noah... Det er så gøy med navn..
håperpåvinterbarn Skrevet 24. mars 2011 #45 Skrevet 24. mars 2011 Vi liker helst stødige navn som ikke er så veldig spesielle Gutt: Snorre Johan Sigve Sigurd Vetle Vemund Jente: Agnes Sigrid Liv Eirin Astrid Berglind (ja, det er spes, men veeeldig vanlig på island der jeg kommer fra...men jeg kommer nok ikke til å ende opp med et islandsk navn) Jordmor sier vi får jente, så da har vi tenkt mest på jentenavn
Lykkelig-Venter på liten<3 Skrevet 25. mars 2011 #47 Skrevet 25. mars 2011 Blir det gutt,så blir det en liten Einar. Oppkalt etter bestefaren sin <3 Jente vet jeg ikke gitt,der må nok sikkert faren få et ord med i laget:p
Bellamor79_høygravid Skrevet 26. mars 2011 #48 Skrevet 26. mars 2011 Jeg venter på min lille Lea Margrethe som skal ha sin ankomst i august.
Heklemamma Skrevet 26. mars 2011 #49 Skrevet 26. mars 2011 Førstejenta er oppkalt etter mormor og oldemor på mamma sin side, så da blir nestemann (om det blir jente) oppkalt etter farmor og oldemor på andre siden. Men om det blir gutt, så vet vi faktisk ikke..
Kristin43 Skrevet 26. mars 2011 #50 Skrevet 26. mars 2011 Vi har snakket om mange navn - men akkurat nå har vi falt for: Victoria Alexandra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå