Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 Hvor lenge hadde dere vondt? Jeg må ta Ibux hver fjerde time og jeg opererte i går. I tillegg har jeg DEN hevelsen på kinnet, men forstår det er ganske normalt??
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 Jeg var hos kjevekirurg og opererte ut ei visdomstann som vokste seg innover i kjevebenet for et halvt år siden. Hadde en liten baby som var avhengig av pupp, så jeg måtte klare meg med veldig lite smertestillende! Det var VELDIG vondt på dag to og tre, så ble det sakte men sikkert bedre. Prøv å holde deg mest mulig i ro, og sov med masse puter under hodet. Føler med deg, god bedring:-)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Med den første var jeg sengeliggende i 3dager og med den andre kjente jeg ingenting!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 Ikke for å skremme, men jeg hadde vondt i 2 uker og er fortsatt ikke normal nå mer enn tre uker etter... men det kommer jo ann på hvordan operasjonen gikk om du evt får en infeksjon (som jeg fikk) etc. etc.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Jeg klarte å spise samme dag, men hadde littproblemer med å gape. Elles gikk det greit, var på jobb dagen etter. Men kjenner noen som sykemeldte seg i etterkant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå