Gå til innhold

Vi mistet babyen vår :(


Bebés'ilvousplâit

Anbefalte innlegg

Det er med tungt hjerte jeg må melde meg ut av august 2011-klubben. Hadde litt småblødninger på søndag og hadde ikke kjent spark hele den dagen, dro derfor til legen på mandag. Han fant ikke hjertelyd med doppleren sin og sendte meg derfor som ø-hjelp til gyn. pol. på sykehuset. Der ble det konstatert missed abortion. Jeg fikk se en perfekt liten baby på ultralydskjermen, men hjertet hadde altså sluttet å slå.

 

Deretter fulgte 3 dager på sykehuset med 10 abortpiller som ikke fungerte i det hele tatt, og det endte med utskraping. Har fortsatt gravidmage, men nå er den tom. Kan ikke fatte at dette har hendt oss og det har vært mange tårer. Særlig trist overfor ungene på 3 og 7 som har fått vite at de ikke skal bli storesøsken likevel.

 

Jeg rakk akkurat å komme til uke 17.

 

Ønsker alle dere andre lykke til videre, jeg kommer til å savne å være innom her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei så trist. Det må være helt grusomt, spesielt siden snart var halvveis i svangerskapet. Kondulerer så mye.

Mistet selv en gang i uke 13. Det var tøft.

 

Trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode klemmer og ønsker til dere og håper dere kommer dere ovenpå fort og at livet blir godt:-) Det skjer og det er normalt, selv om det er trist..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forferdelig! Håper dere ble tatt godt vare på på sykehuset og at dere har noen rundt dere som kan støtte dere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig vondt å høre... Føler virkelig med dere alle 4. Ta vare på hverandre og la det være tid for sorg og trøst lenge, ikke stress... Så ønsker jeg dere lykke til videre, og sender mange varme klemmer og tanker i deres retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fryktelig trist! Føler med dere og sender varme tanker. Må va hemskt det du gått og går gjennom nå..

Trøsteklem.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for trøstende ord, jenter! Nå jobber jeg med meg selv for å leve med sorgen og klare å se framover, tar en dag av gangen, det er ikke så mye annet å gjøre. Savner veldig å ha baby i magen og satser på å komme sterkt tilbake så snart kroppen har stabilisert seg igjen - kanskje nærmere sommeren. Da blir det kanskje 2012-baby på meg i stedet for.

 

Nok en gang lykke til videre til dere alle og kos dere med augustnurkene deres når de kommer på løpende bånd:)

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...