Gå til innhold

10 uker i dag og hørt hjertelyden!!


Herman sin mamma

Anbefalte innlegg

Fikk min Angelsound i posten i dag, og etter to forsøk fant jeg hjertelyden til min lille!!! Deilig å få bekreftet at det faktisk er noe der inne. Vært litt småbekymret denne uka liksom.

 

Er det flere som er det forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, så herlig :) kunne tenkt meg en Angelsound jeg også. Jeg har ei datter som blir 13år, da jg gikk gravid med henne, så hadde jeg ingen bekymringer og tenkte ikke over at noen ting som helst kunne gå gale! ..men nå er jeg bekymra hver dag, og kan nesten ikke vente til jeg er i uke 12, og kan begynne å slappe litt mer av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :)

 

Jeg er 10 uker på mandag, prøvde idag å finne den, men var ikke sjans, tror det er for mye luft i magen min :P

 

Men vet at vi skulle prøve å finne den hos legen min på onsdag, så får smøre med med tålmodighet fram til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min på mavi.no. Ellers kan du få tak i på ebay for under 200 har jeg hørt. :-) Kan være tidlig i uke 8 ja. I bruksanvisningen står det at man kan finne hjertelyden fra uke 14, men tror det varierer fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har også på teknikmagasinet. har ikke kjøpt selv, men en venninde gjorde det. jeg var på tidlig ul i uke 9+2. hørte da hjertelyden og så beibien som hadde fått armer og ben og et stort hode=) utrolig opplevelse=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er helt utrolig å se det lille hjertet og høre det!!! Var på UL 7+3 jeg, og skal tilbake når jeg er 12+4 :-) Gleder meg til å se nurket vårt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble henvist av legen min. (dette fordi jeg har hatt litt småblødninger) men man kan jo også bestille time selv også. godt å se at alt utvikler seg normalt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjorde det. Hadde noen småblødninger og klarte ikke helt å slå meg til ro med at alt var bra. Så tok UL hos en kjempeflink en på Jessheim! Fastlegen min skryter også av ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...