Gå til innhold

Utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har en samboer som jeg nettopp har funnet ut at han har hatt kontakt med en annen jente bak min rygg. Han jobbet borte en periode, så han treffer henne ikke lengre. Nekter selvfølgelig for at det har skjedd noe mellom dem.

Han har nå lagt henne til på facebook dum som han er. Men til saken, for en tid tilbake hadde han en øyekatarr mens han var borte på jobb, og jeg så nå på veggen til denne jenten at hun også hadde hatt det omternt på samme tid. Tilfeldig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilfeldig? NEI- helt sikkert ikke. Øyekatar er jo svært sjelden, sikkrere bevis finnes ikke.

Skrevet

Hvorfor tror du det er trolleri?

Skrevet

Mstenker utroskap pga øyekatar...??? OMG

Skrevet

Overskriften var for oppmerksomheten. Men det ligger mer bak historien. Poenget er at om han ikke hadde hatt noe kontakt med henne som han påstår, så er det vel litt rart at begge får utbrudd med bare noen dagers mellomrom. Telefonen står på lydløs og er med over alt, til og med på do, eller så er den godt gjemt, det var den ikke før han var på dette prosjektet. Loggen blir slettet hver dag osv..

Skrevet

JA HAN ER UTRO: mobilen med på dass og alltid lydløs, selvsagt har han noe å skjule.

Øyenkatarr er ikke noe bevis, men det andre reagerer jeg på.

Hilsen bedratt dame med samme erfaring.

Skrevet

Hmmm... Jeg har også veldig ofte mobilen med på do. Jeg er ikke utro av den grunn. Liker å spille spill mens jeg skiter. ;)

Skrevet

Samboeren min har også med seg obilen overalt. På do, når han skal dysje, ut av bilen om han skal ut å røyke osv, men han er nok ikke utro, men folk ringer veldig ofte. Jeg får ofte muligheten til å sjekke mobilen om jeg føler for det, men det gidder jeg ikke lenger. Velger å stole på at han ikke gjør noe galt. Han sitter også å trykker på tlr mens han driter osv haha

Skrevet

Fikk se mobilen hans en gang jeg konfronterte han, fant da ei meld med bare et nr, spurte hvem det var fra, først ble han stille så sa han at det visste han ikke, men gjett hvem sitt nr det var. Å ja, jeg har vært inne å sneket på mobilen den ene gangen han glemte den før han gikk i dusjen. Alle meld var slettet men ut fra loggen hadde de hatt kontakt samme dag. Mobilen er hellig, men til vanlig har han ikke noe problem med å la den ligge fremme.

Var vel endringer i oppførselen hans så fikk meg til å snike på mobilen, for det er ikke noe jeg gjør til vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...