Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 i dag hadde vi første dagen uten... vi bor i vestfold;)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 Her er det kuldegrader om morgen, så nei- Olso
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Har sluttet for ca 1 mnd siden, bor i Rogaland og her er det fort mange pluss dager på dagen.. Og i tillegg har jeg en veldig varm gutt som fort koker over om han har på for mye klær...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 Nei, og det blir nok en stund til, om vi i det hele tatt får vær til å slutte med den. Bor i Tromsø.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Bor i Rogaland og har sluttet med stilongs til begge mine barn på 4 og 6år. Solen varmer godt på dagtid:) Fortsatt ikke mer en max 5 grader, men med vinterdress over blir det fort varmt. Barnehagen sa til meg i går at de fleste barna har sluttet med votter også. Vi har en kald sur vind her da- så halsen får ikke gå bar:)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #6 Skrevet 19. mars 2011 Her går det mest i kjole for jenta på 3,5 år.. så det blir bare strømpebukser. De dagene jeg trumfer gjennom bukser, pga turdag, har hun strømpebukse på under. Jeg ser at barnehagen fortsatt tar på en ekstra fleecebukse over strømpebuksen når de går ut på ettermiddagen. Vi bor også i Rogaland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå